Visst är det uppfriskande att se ett sånt här hem med färklickar och där "det inte är så noga". Detta tycker jag är ett ypperligt bra exempel på att det inte finns några regler och att man visst kan blanda olika stilar - det blir ju superläckert och mer spännande! Färgklick och stilkrock, yes please!






Foto: Stadshem

Jennica

Jag beundrar verkligen människor som kan få till en helhet, en harmoni även när de blandar stilar, färger, mönster och material! Det borde bli rörigt...men nej då, det blir bara superbra! Det är något jag önskar att jag kunde lära mig, eftersom jag själv är en sådan mix av stilar och färg!

Kram Jennica

Anonym

SNYGGT!

Gilberto

yes, very nice! (I also liked the floor) :)

ANNA

Skitsnyggt! Precis som jag vill ha det

Erica

underbart med färg!!!

Um Maymona

ser så fint ut!

inspireme ❀

Åhh, älskart! ;) Såå fint!

Sheila

Fint! :)

Maria

Härligt med färg! :)

Annster

Fint :)

sanna -saos.blogg.se

Helt fantastiskt! också har jag ju alltid älskat kartellstolen! ^^

cindy

Så inspirerande!!

Ett sådant hem skulle man inte tacka nej till! :)



Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration. :)



/ http://cindyvuong.blogg.se

Johanna

jättesnygga inredningar, speciellt den längst ner tycker jag om.

Robin

Stilrent och snyggt imo =) golvet och mattan var dessutom verkligen pricken över i:t ^^

Andjela

Snyggt :)!

Allt bra?

Kram

Bara Jag

Haha. Det är noga ska du se:) Allt är gjort in i minsta detalj för att se "slarvigt" ut. Men skönt att slippa vittvittvitt:)

Elin

Snygg matta, är den från Mio??

Anonym

Sparar pengar till min Asien resa och säljer därför kläder, skor, väskor och smycken till kanonpriser! Allt är i mycket bra skick eller helt oanvänt.



KIKA IN: www.cli.blogg.se/kop och FYNDA!

GJ

Så snyggt! Älskar den rosa fåtöljen. Perfekta färgklicken.

Mli - Tävling igång

Grymt snyggt !

Olivia

Åh, älskar din blogg, Gud vad fint! :)

Carla

Så härligt, älskar vita rum med en massa detaljer av färg. Tak lampan är verkligen tjusig!



//carla

Carla

Så härligt, älskar vita rum med en massa detaljer av färg. Tak lampan är verkligen tjusig!



//carla

arbenita'♥

gud va fint du inret det, tjusigt!



besööök gärna bloggen http://arbenitah.blogg.se/

Lucyfer

Ser stökigt och oorganiserat ut...

Ida

Supersnyggt! Önskar att jag vågade använda mer färger hemma, en liten klick här och där skapar ju aldrig :)

//Ida

jessie

Wow detta var ett coolt rum fyllt med massa färgklickar. Det tycker vi om! =)

Felicia Ubbesen

oh så underbart! älskar verkligen den sista bilden. :)

Emilia

FIIINT:)

Martina

Wooow, underbar inredning!!

LORISSA LOVEBOMB

Love love looove it. Jag älskar inredning :)

Hanna

snyggt!

Sofia

Åh verkligen skitsnyggt! Älskar golvlampan.

Ewwe

IDAG ÄR JAG SKUM SÅ TÄNKER SKIRVA NÅTT SKUMT I ALLAS BLOGG!



KATTLÅDA!



FIIIIIIIIIIIIIN BLOGG FÖRESTEN!

martina bergström

gillar fotöljen awesome

sofia

snyggt!

Karin

Snyggt! Gillar stilen! :D

sara

jättefint!

Anonym

Underbart, skulle gärna vilja inreda nya lägenheten sådär :)



kolla gärna in min blogg :) denice.se <3

Design & Stuff

grymt fint <3

S

riktigt snyggt må jag säga!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress