För några veckor sedan hittade jag detta fina slagbord på second hand. Bordet är dessvärre brunmålat men jag ska försöka skrapa bort så mycket färg som möjligt, iallafall på bordsskivan och om jag Orkar så tar jag underredet också annars får det bli vitt eller svart! Detta blir perfekt som avställningsyta och toppen att ha som extrabord vid många gäster!
Här ser ni också ett clipboard som jag köpte för någon månad sedan. Tyvärr glömdes det bort men häromdagen när Hanna la upp en bild på sitt nya clipboard blev jag påmind! På bordet ser ni också ett utav mina senaste loppisfynd, den fina flaskan som jag köpte med mig för en femma! Den fina döskallelyktan av Ludvig Löfgren fick följa med mig hem från helgens Formforum i Kosta!
 
Foto: Sofia
 
 
 
Pernilla

Fiint! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sofias Inredning

Diaryofiqs

Ser fint ut!

felicia-

mycket fint

TC

Tror bordet kommer bli super fint när du är klar med det =)

Svar: Det tror jag med ;) Nu ska man bara hitta tiden och ha ork att skrapa bort all färg :)
Sofias Inredning

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fint är något visst med äldre ting.


Hjälp mig gärna vinna en tävling genom att rösta på min bild. Ett presentkort på hela 2000kr ligger i potten. Lottiz ska du rösta på då, sista namnet: http://fototriss.blogspot.se/2012/12/detaljrik-omrostning.html Tack på förhand.

Annster

Fint :)

TC

sv. Tack så jätte mycket =)

Ebba Molin

Himla fint!

Emma W

Jätte bra fynd. Fina bilder och fin dekorering! :)

maria

åh så himla fint! inspiration! :)

Louise

SNyggt!

Hanna

Vilken härlig blogg! gillar verkligen dina detaljer med möbler och loppisfynd :)

Svar: Tack snälla! :)
Sofias Inredning

Mirjam

Så fint! :)

Hanna

Himla fint!

Bella Borgencrantz

Vad fint!

saraspyssel.webblogg.se

gud vilken härlig blogg! hit lär jag återkomma :)

Svar: Vad roligt att du tycker det, tack! :)
Sofias Inredning

malin

sjukt snyggt! :)

malin

sjukt snyggt! :)

Ninni - Vimsiga mamman

så läcker =)

N O R A

Vad snyggt! :)

Julia

tjusigt! var har du köpt halsbandet?

▲L I N N

Ha en bra fredag :)

Carro

Var har du köpt dödskallen? :) Super fint!

Liw - FINA LYAN

tjusigt =)

Filippa

Superfin blogg och superfina bilder! Kram på dig! ^^

Charoline

Ååh, så fint det är! :D Jag älskar bilderna med små texter på! :)

Mini

Kika gärna in på min nya blogg! :)
Big kisses from Mini.

ida sofi

avundsjuk ;)

Angelina

snyggt och lämpligt bord!!! (Y)

Cassandra

Skiiit snyggt!!

Wilma johansson

Super fint & riktigt bra inspiration :)

whatdecoratesmyday

Otroligt fint!

Sandra

Snyggt! :)
_________________________________________
Just nu har jag en fototävling på min blogg och det skulle vara jätte roligt om du skulle vilja vara med? :)
Vinnaren kommer få en stor länk på min header som kommer visas till den 28:e februari 2013!
Direktlänk till tävlingen; http://splinky.blogg.se/2012/december/julkalendern-2012-lucka-1.html#comment

P.S: Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.. <3

Paulina Suonvieri

ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR detta så sjuuuuuukt mycket! underbart kombination! älskar dessutom döskallen! den har jag velat ha i en evighet ;D

Ida Nilsson

Jag har funderingar på att fixa iordning ett klippbord som mamma och pappa har också. Det är gammalt och aldrig använt i deras ägo i alla fall. Blått. Haha. Vitt får det bli i så fall!

EMMAS!

fint:D

Sara

åh så fint! :)

Sofia

Fint himla fint! :-)

Jasmine

Roligt att du handlar second hand och gör om till ditt eget.
Kram

Ebba

Spanade just igenom din blogg, jättefin!

Besök gärna min! Är alldeles ny med detta, och skulle verkligen uppskatta det :)<3

Emelie Svensson ♥

fina bilder!

Fanny Walhed

Snyggt :)

Ellenor

fint, var hittar man clipboards?

Svar: På Granit eller någon butik som säljer kontorsmaterial! :)
Sofias Inredning

Signerat Thea

Såå fint!

Jess - Bröllop 2013 ♥

Jätte fint! ÅH. Tycker nästan att du ska låta det vara brunt :D Har man gäster kanske man kan lägga på en duk...
Du jag undrar var bilderna kommer ifrån? JÄTTE FINA.

Kram

Svar: Bilderna, om du menar vykorten, så är det ena från Therese Sennerholt, det andra från Lagerhaus. Fjärilen har jag gjort själv!! :)
Sofias Inredning

GeMina Arts

Läckert! :) Trevlig blogg du har! Det är verkligen skoj med inredning!

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Alexandra

Vilket fint bord! Har letat efter ett likadant men har inte hittat ett än. Har du nått tips på vart man kan hitta ett?

fardus

Så himla fint!!

Jennica

Fina bilder, speciellt den mittersta gillade jag väldigt mycket! Fin känsla i den.

Köpte också ett clipboard förra veckan, på Granit. Har just nu en bild från IKEA Livet Hemma där, men det är klart man kan göra ett collage. Det ska jag minsann göra! :)

Kram Jennica

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress