Förra veckan var jag och Joel på loppis i Vårgårda och då hittade jag den här fina hattasken för 30 kronor. Rött är väl inte min favvo direkt så jag satte igång och maskerade alla skinndetaljer och tog fram sprayflaskan. Tre lager med svart färg och hattasken fick ett helt nytt utseende och helt klart till det bättre om ni frågar mig!
Vad tycks? :)
 
Före:
 
Efter:
Foto: Sofia
 
Anna Lovisa

ÅH Så fin!! En sån skulle man ha! Vintage, retro and so on!

Helena N

Behöver du ens fråga vad jag tycker??!! ;-)
Kram Helena

Helena N

PS! var det inte ett jäkla tidsödande och pillrigt jobb att maskera asken?

Svar: Tack snälla Helena! Jo det var ett riktigt skitgöra! Det tog den bra stund plus att det satte mitt tålamod på prov! :P
Sofias Inredning

Victoria - Elvira Spekulerar

Vilket fynd! Och vad fin den blev efter målningen.


Svar: Å tack snälla Victoria! :)
Sofias Inredning

erikasblogg.se

Sofia, du äger!! Så GRYM är du! Kul att Joel är lika loppistokig som du btw :) Stor kram!

Svar: Men tack snälla Erika! Vad glad jag blir! Ja det är verkligen tur att han också har intresse för loppis och gamla prylar :) Mycket roligare att ha delat intresse :)
Sofias Inredning

Tina

Åh så fin den blev!

Hanna - Whiterainbow

SNYGGT!
var det pillrigt att få till det med maskeringen? :)

Svar: Tack Hanna! :) Ja, det var ganska pilligt och det satte verkligen mitt tålamod på prov, men bra blev det! :P
Sofias Inredning

Johanna

Så himla fin!!!

Svar: Tack snälla! :)
Sofias Inredning

Millan

Skitfint!
Du är så himla kreativ.
Vad är det för sprayfärg du använder? Verkar rackarns smart!

Svar: Tack snälla! :) Jag använder en sprayfärg som heter Belton som Hagmans Kemi tillverkar. Den funkar jättebra! :)
Sofias Inredning

ANNA

Åh riktigt snygg blev den!!

Svar: Tackar! :)
Sofias Inredning

Jennica

Nämen! Nu har du gjort det igen - sprayat! :)
Nu måste jag ju snart sätta igång med detta....frågan är väl bara vad jag ska spraya...måste nog hitta det först! :)
Kram Jennica

Svar: Jajjamen, det har jag allt gjort! Du får leta lite på loppis efter tänkbara objekt och sätta igång, det är superlätt och resultatet blir himla bra! :)
Sofias Inredning

Bitch2

Jag blir så impad av alla dina smarta ideèr, brukar kolla in ditt album på Styleroom,gillar din stil.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress