Jag hade inte tackat nej till en sån här fin djuphäftad sänggavel! Det enda negativa är nog att den förmodligen samlar mycket damm så man får kanske dammsuga den ibland. Djuphäftning är en teknik som vi inte hann lära oss på tapetserarutbildningen men vad tusan, jag kanske kan försöka göra en egen iallafall? Någon som har erfarenhet av djuphäftning? :)
 
Foto: Pinterest
 
Sara Q

Med en sån snygg gavel gör det väl inget att man får dammsuga lite ibland! :)

Svar: Nej det har du alldeles rätt i Sara :)
Sofias Inredning

Frida

Vi har gjort en egen gavel, min sambo ville djuphäfta men jag gillar det lite mer stilrena. Ett tips som jag tänkte ge dig är att använda typ skinnmaterial. Vi har ett i svart skinn o det är superlätt att torka av med en blöt trasa bara :)

http://onlyf.blogg.se/2010/march/sovrum-foreefter.html
Du kan se vår sänggavel här :)

Svar: Vad fint det blev! Jag är nog inne på att ha ett tyg, får väl dammsuga ibland bara :P Tack för tipset! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress