...till en annan. Ja, såhär kan det se ut hos bloggaren på Weekday Carnival från den ena dagen till en annan. Jag tror att jag får införskaffa mig lite Washi-tape så att jag också kan göra kollage på väggar. Och jag vill också ha en ställning/lampa av rör. Och en klädställning som sagt.








Foto: Riikka Kantinkoski/Weekday Carnival



Linda

sv. Tack så mycket! Det brukar bli mellan 4-6 gånger i veckan. Men det är inte alltid som jag kör stenhårt, brukar varva tuffa konditionspass med långa promenader och styrketräning så jag inte kör slut på mig själv eller tröttnar. :)

Karin

Snygg inspo!

XTIO /allmän information

Eftersom så många klagar över att jag inte svarar på kommentarer och att jag inte verkar vara aktiv på min blogg så hade jag tänkt gå ut med lite info till dig.



I mitt liv så händer det alltid någonting. Jag jobbar som bartender och jag ÄLSKAR att festa. Detta betyder att när jag jobbar så blir jag ALLTID medbjuden på en efterfest efter jobbet och när jag inte jobbar så burkar jag hänga på någon bar på kvällen. Men detta betyder INTE ATT JAG INTE UPPDATERAR DAGLIGEN PÅ MIN BLOGG. Jag uppdaterar alltid på min blogg.



Eftersom det händer så mycket i mitt liv hela tiden så är det OMÖJLIGT för mig att både svara på kommentarer och göra inlägg. Så jag lägger mest fokus på inläggen. Eftersom jag mest bloggar för min egen skull och för mitt eget mående så är det viktigare för mig än att få bekräftelse från läsare. ;)



För mig spelar det faktiskt ingen roll om jag har 100.000 läsare eller 1 läsare.



Men bara så du vet så hittar du alltid uppdateringar på min blogg och ett litet tips till dig är att gå in på min blogg efter kl 18.00 då du alltid hittar nya uppdateringar från gårdagens fest och dagens händelser inkl mina åsikter och mitt liv i dagens läge. :)



MVH /Andreas Söderberg.

Hoppas på en fortsatt trevlig dag.

Sofie Zirath

Frågestund på bloggen ställ gärna en fråga eller två!

PS: Dom som kommenterar med sin blogg blir länkade i ett inlägg där frågorna och svaren kommer upp!

DIREKT LÄNK TILL FRÅGESTUNDEN:

http://sofiezirath.blogg.se/2012/april/fragestund-ingen-fraga-ar-dum.html#comment

Förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer..

Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress