För något år sedan köpte jag ett jättefint lila tyg som jag tänke att jag skulle sy ett förkläde av. Men ni vet ju hur det är, tiden går och saker glöms bort. Men för några veckor sedan hade vi det rätt lugnt i skolan så då passade jag på att träna lite extra på våra industri-symaskiner och sy förklädet. Hemma i gömmorna hittade jag även en jättesöt spets som jag köpt på loppis och resultatet blev jättefint och nu hänger det så fint på en krok i köket. Undrar dock när jag ska inviga det. Glömmer ju alltid av att använda det :)




Foto: Sofia

Nina

Fin spets!! Shiet va jag gillar din blogg!! Mycket bra och snygga tips! :)

Hanna - Whiterainbow

Vad fint det vart!

Jag skulle vilja få tag i vita julgranskulor.. men verkar inte finnas någonstans :/

Sofia - Sofias Inredning

Hanna: Man kan köpa billiga kulor på loppis och spraymåla dem vita :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress