För några veckor sedan köpte jag en fin ljusslinga på Lagerhaus. Ni vet en sån där ljusslinga det snackats och bloggats om hela hösten? Granits variant är kanske den mest kända, men exakt samma slinga finns på Lagerhaus - fast billigare. Ja, jag kan iaf inte så någon som helst skillnad på dem. Anyway, i helgen åkte den upp. Och wow vilket ljus det blev av den! Jag är grymt nöjd både med slingan och placeringen. :)






Foto: Sofia

Tina

å så fint du har det! Härlig blogg.

Jenny

Grattis vännen min.. Du är på framsidan av blogg.se..

Mari

Sjuuuukt snygg

Nina

En smyckeshand har jag också, mycket praktisk! Snygg byrå btw! :)

Linda

Åh vad fint! Jag har själv funderat på att köpa en sådan slinga, kanske skulle göra ett besök på Lagerhaus! :)

Erik Cullberg

Bilder på när den lyser då? Snyggt var det iaf.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress