...nej, inte till mitt egna bröllop då. Inte dags riktigt än ;)
Men däremot så ska en väldigt god vän till mig säga ja till sin man i mitten av Augusti och jag ansvarar för dekorationen. Temat är enkelhet med inslag av romantik och färgerna skall gå i vitt, lila och silver. Jag har en hel del ideér men det är alltid bra att få höra andras tankar och kanske kan det skapas nya ideér. Material jag tänker på är tyll, silversprayade tårtpapper, enkla ljuslyktor i glas, lila "diamantkulor" och enkla blomarrangemang med lila blommor i olika små glasvaser. (typ loppisfyndat)

Om ni har förslag på dukning, vad man kan använda för material m.m så skriv gärna en kommentar! Budgeten är inte speciellt stor så om ni har förslag på snygga men billiga lösningar lyssnar jag Gärna!

Kommentera!










Foto: Livet Hemma, My Heart


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress