Jag är inte ett big fan av allt julrött utan jag satsar i år mer på gråa, silvriga och vita toner. Har ju t.ex redan visat er att jag spraymålat julgranskulor vita.. När det blev dags för julklappsinslagning investerade jag i ett silvrigt enfärgat papper, silvrigt och mörkrött blankt snöre, lite rött får man ju ändå ha! ;) Sedan förra året hade jag kvar rött papper så några paket fick bli röda, onödigt att slänga.. Men i övrigt satsar jag som sagt på neutrala toner... Ungefär som de här bilderna. Titta och njut av vad Frida har hittat på.






Foto: Ikea Livet Hemma/Frida Ramstedt

TC

sv. hehe aa de är väldigt skönt att få göra om.. Dock inte speciellt kul när man åkt på förkylningen från helvetet samtidigt som man renoverar hehe Så när jag måla garderoben för andra gången idag fick jag inse att hallen får vänta tills imorgon så jag får vila lite med =)

Hanna - whiterainbow

Riktigt snygga bilder och fina tips, som alltid av Frida!



Jag har inte heller någon vit röd jul och har aldrig haft sen jag flyttat hemifrån:-) det är mer svart och silver som huserar!



Kram och GODJUL

Karin

Supersnyggt tycker jag!

kaffehörnan

Vad fina bilder du bjuder på, ärligt talat gör du helt rätt och kör grått, du vågar gå från de röda

De gillar jag

Gilberto

Really very good! Simple and elegant! loved it!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress