Hej på er! Jag kände att det var längesedan jag visade er bilder hemifrån mig så nu tänkte jag bjuda på lite bilder från mitt vardagsrum/sovrum. Det ändras ju lite då och då, men inga stora ommöbleringar har skett, mest bara smågrejer. Hoppas ni gillar det :)

Senaste tillskottet är "JUL-ljusstaken" och den fina korgen som låg i "slänghögen" på jobbet så den var jag snabb att ta! :)
Nästa projekt är att ta ner min fina Afrika-tavla som hänger ovanför sängen och göra en vacker tavelvägg där istället. Kommer bli såå bra!
























Foto: Sofia


Helena N

Åh vilken njutning att få se alla dina undebara renoveringsobjekt igen. Du har så fint och jag blir så himla sugen att flytta hemifrån till ett eget litet krypin där bara jag bestämmer. (Kan man göra det när man en gift tvåbarnsmamma, hihi).

Ha en underbar helg Sofia!

Kram Helena

Åse - Interiörguiden

Du har verkligen fått till det jättefint och det ser så mysigt ut!



Kram

Jennica

Åhh, så fint du har det! Blev superinspirerad! Du har verkligen känsla för att få till det fint.

Ha en skön lördag!

// Jennica

TC

Du har det verkligen så himla fint hemma hos dig.. Jag hoppas verkligen vårat råttbo ska kännas lite bättre nu när vi dragit igång en renovering..

TC

sv. Aa stolarna från tibro var riktigt fina =)



Än så länge är jag absolut nöjd och tror att nästa termin kommer bli jätte rolig. Men stundvis är det ganska mycket. Och tiden verkligen springer iväg, känns nästan som det var igår jag började. Nu är tanken att jag ska söka till HDK. Helst av allt vill jag bli inredningsarkitekt, men kommer jag inte in så funderar jag på att läsa eget företagande. Skulle kunna tänka mig att öppna eget o även designa. Tror Art College är bra på så sätt att man kan hitta sin grej. Hade ju ingen tanke alls på att designa innan. Man får liksom testa massa roliga saker där. Och det är verkligen jätte duktiga lärare. Sen om man går där så får man gå kväll/helgkurser gratis imån av plats. O det är ju jätte bra.. Jag har nu under hösten gått en mönster kurs o kroki. Om du är osäker så kan du ju alltid komma och hälsa på o göra ett eget litet studiebesök o även prata med andra elver =)

Sanna

snyggt!

Vendela

Hejsan,

vad kul att du gjort om. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

Nina

Jag gillar verkligen den vita byrån och den snygga svarta-med-blommor-tapeten! Göörsnyggt som vi säger i värmland :)

Eleni

Alltså den där tv-bänken vill jag ha. Så snygg! Fick hem mitt nya soffbord idag och insåg att tv-bänken ser helt sunkig ut :(

Helena

Vilken fin blogg o fina bilder!

Och vilket härligt hem du har, jag är riktigt avundsjuk! :) Vars är din "you are awesome" kudde köpt?

Um Maymona

älskar lampan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress