I helgen var ju jag på ett bröllop i Norrköping. Dagen var helt perfekt, vädret sprack upp i ett härligt solsken, alla var på bra humör, allt gick enligt planen och brudparet och gästerna var otroligt vackra!
Jag har ju berättat att jag ansvarade för dekorationen och här nedan ser ni lite av hur resultatet blev, tillsammans med lite andra fina bilder :)

Dekorationen bestod av silversprayade tårtpapper som låg utspritt längs med borden och det blev otroligt vackert mot den vita duken. Ljuslyktorna är en budgetvariant från Ikea som jag klätt i spetsen från tårtpapper. Lila små stenar spreds sedan ut lagom mycket över borden. Alla vaser som stod på borden är loppisköpta så ingen var den andra lik. Vita rosor till det. Visst blev det snyggt?
Över ett hundra gäster och jag fick bra feedback angående dukningen, många som sa att det var väldigt vackert :)
 







Jag, Emma, Ida, Sandra och Alma. Bästa tjejgänget!


Det positiva med att vara glutenintolerant är ju förstås att man får en alldeles egen tårta på bröllop. Snyggaste biten på hela festen!


Foto: Sofia


Gilberto

So beautiful every detail. You deserve a beautiful and big cake, gluten free. :)

Congratulations to you and the bride and groom!

Lina

får man lov och fråga varför du hade vit klänning på bröllopet? det är ju bara bruden som ska ha det enligt traditionen!

Inte illa menat bara lite nyfiken!

Jätte fin dekorering :)

Sofia - Sofias Inredning

Hej Lina! För att förtydliga, den är inte vit! Kanske ser ut så på bilderna men den är betydligt mer creme mot lite rosa, så det så!

Tack så mycket :)

Ida

Hej!

Det var en jättevacker och lyckad dekoration och vi är väldigt tacksamma för din hjälp med det! Vi hoppas och tror att du är lika nöjd som vi är! :) Vad fina de andra bilderna var med! Hoppas det går bra i skolan för dig. Kramar!

Sofia - Sofias Inredning

Hej Ida! Va kul at ni blev så nöjda, det värmer verkligen :) Jag blev jättenöjd och vaserna blev ju riktigt bra :) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress