Här har jag skapat en ny kategori som jag kallar Lyx eller Budget. Här tänkte jag jämföra ting som jag tycker påminner om varandra, med det som skiljer mest åt är faktiskt priset!

Slagbord finns det en hel del att välja på. Det händer titt som tätt att jag springer på underbara slagbord på loppis och där kan priset variera beroende på vilken typ av loppis det är.

DesignOnline hittade jag ett bord från Design House Stockholm och det kostade 6775:-
Ikea har ett rejält slagbord med lådor i serien Norden och priset ligger endast på 2095:- 

Hur kräsen är du?






Foto: DesignOnline och Ikea


sandra

Jag vill ha ett slagbord, dom ligger ganska högt i pris på loppisar av det jag har sett!

Sofia

Ja, de riktigt gamla fina slagborden har en tendens att sticka iväg i pris. Men jag tycker det varierar väldigt mycket beroende på vart man letar! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress