För några veckor sedan berättade jag om ett loppisfynd jag gjorde. Det hittar ni här http://sofiasinredning.blogg.se/2010/october/jag-har-superfyndat.html.
Nåväl, jag har varit lite dålig på att uppdatera, för det lilla nattduksbordet har nämligen stått färdigt i flera veckor.
Jag började med att rengöra och slipa ytan. Sedan grundade jag en gång med Häftgrund V för att sedan göra två strykningar med Ready V 40. Den söta knoppen hittade jag på Indiska. Jag är supernöjd!!
Vad tycker ni? Inte illa för ett 60 kronors-fynd va? ;)

Före:


Efter:

Foto: Sofia


Ida

Tummen upp! :)

Sofia svarar..

Tackar! :)

Homemade

Använder uttrycker skulle dö för rätt ofta nu förtiden, men exakt såna nattduksbord letar ja! Skulle döööö för att hitta liknande.

Snyggt arbete du gjort med ditt fynd förresten.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress