Häromdagen sprang jag in i den härliga inredningsbutiken Chilli och jag blev helt förälskad! Kolla bara på dessa härliga prylarna, kanske fel årstid med somriga grejer men vem bryr sig..? :) Jag kan faktiskt erkänna att jag för några år sedan aldrig ens skulle kollat på de här grejerna - då gillade jag mer det moderna och strama. Men på senare tid har jag vuxit in i en roll som faller för det lantliga och romantiska. And i like it!
Nu säger jag inte att jag tänker inreda min lägenhet med rosor och pasteller, men några detaljer som mjukar upp kan väl inte vara fel?










Jag köpte iallafall den här söta skålen/krukan i metall. Jag har inte riktigt kommit på vad jag ska förvara i den men det kommer väl med tiden, annars är den ju bara fin som den är.
99 kr gick den på :)






Foto: Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress