Tjenamoss!
Denna fredagskvällen har jag ägnat mig åt att sy en köksgardin. Efter jobbet åkte jag nämligen tillbaks till matt-och textilbutiken för att byta den randiga mattan mot en som var lite längre. Då passade jag även på att kolla på lite tyger, och jag hittade faktiskt ett! Och dessutom var det prissänkt så jag betalade bara 42kr! Ett riktigt fynd!
Jag är ändå ganska nöjd med min sömninsats. Det är ju faktiskt första gången jag syr en gardin plus att det var vääääldigt längesen jag sydde någonting överhuvudtaget! Vad tycker ni?
Passar även på att visa lite bilder från köket :)










Här ser ni min nyinköpta stringhylla. Just den här kommer från Bauhaus.


Och min nya radio från Clas Ohlson.

Foto: Sofia

Malin

Har suttit och kollat genom lite blogginlägg och man blir riktigt inspirerad att ta tummen ur arslet å göra om lite själv! Kul med alla tips å ideer!

Ha en underbar dag.

/Malin

Sofia svarar..

Vad roligt att du blir inspirerad Malin! Det är liksom mitt mål, att inspirera :)

Britta

Jisses vilken bra "kopia" bauhaus har : ) Vad har du för mått på din stringhylla?



Fantastisk blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress