19 januari 2010

Patina Pionjärer

Inspiration

Jag drömmer om ett äldre hus på 150m2 med högt i tak, nötta trägolv och gamla fönster med spröjs. En ljus glasveranda med gungstol och filtar där man kan koppla av. Där vill jag vara just nu. 
Det ska vara ett hus där möblerna både kan vara antika och moderna. Det ska gärna finnas kakelugnar o både sov -och vardagsrummet. Där skall jag ha ett stort matsalsbord med många stolar till mina vänner. Vitinsskåpen ska vara fyllda med vackert porslin, vinglas och vita dukar.
Jag hittade ett reportage i Skönahem som verkligen passade in på mitt drömhus, förutom takhöjden då :)













Foto: SkönaHem





Helen Mowitz

Där skulle jag gärna bo. Som att hitta det där som är som lugnet i min själ...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress