14 december 2010

Snyggt hos Mio

Inspiration

Hej på er! När jag var inne på Mio för några veckor sedan hittade jag en grymt snygg monter som gick under namnet Classic Vintage. And I love it! Jordnära och slitet i en härlig mix. Jag tycker väldigt mycket om vitrinskåpet och matbordet på den nedersta bilden som båda ingår i serien Isabelle.





Foto: Mio



sara

ååå så fint! Matbordet var helt underbart! Jag gillar din blogg väldigt mycket och jag har därför en liten fråga till dig. Jag arbetar med en sida som heter inredningskataloger.se och jag skulle bli jätteglad om du ville länka till sidan på din blogg. Självklart lägger vi upp en länk till din blogg på inredningskataloger.se. Många av våra inredningsleverantörer tycker att det är jätteintressant att se vilka bloggar som finns med och länkar och din blogg är så himla fin så jag tycker att den passar perfekt. Hör av dig på bloggen om det låter intressant. Hoppas att du har en fin onsdag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress