Jag är oerhört förtjust i speglar i alla dess former! Genom att ha speglar uppsatta på väl utplacerade ställen kan ett litet rum kännas mycket större än vad det egentligen är plus att man får ett helt annat djup i rummet.
För några månader sedan berättade jag om ett riktigt bra loppisfynd jag gjorde på Hjulet secondhand i Vårgårda. Jag lovade att jag skulle visa resultatet, och bättre sent än aldrig - men här är det!

Spegel 30kr.
Bladsilver och lim är köpt på Panduro Hobby.


Före:







Efter:






Foto: Sofia







lillebror :)

Den blev jättefin skrutten!! du börjar ju bli händig nu;)

AnnaK

Bladsilver är kanon, förutom att det hamnar lite varstans när man hålls. Gjorde själv nyligen om ett par lampfötter. =)

Sofia svarar..

Ja visst är det toppen, men man behöver som sagt ha lite tålamod! ;)

Lotta Sjökvist

Spegeln blev jättefin men jag skulle vilja veta vad det är för

tapet i bakgrunden;den är ljuvlig!

Sofia svarar..

Lotta: Tack så mycket!

Tapeten kommer från Designers Guild, och finns i kollektionen Darly. Mönstret heter Darly och färgställningen är Birch. Den är superläcker! Här finns en bättre bild på fondväggen: http://sofiasinredning.blogg.se/2009/november/vardagsrummet.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress